Sunday 18 September 2011

busy busy n busy

yup,hidup as org yang makan gaji ni,life kadang terlalu busy..
smp nk update blog pon x sempat(alasan bese)

erm start dari bulan pose aritu smp arini..da ari baper raya kan...asyik busy ngan keje je..
baper ramai org jemput g open house,or majlis kawen,aku x dapat penuhi..
maaf pada sume,bukan x sudi nk dtg,tp hope faham la,camni la bile keje ngan org...
asyik kena kerah je..gaji xnak naik pon..huhu
tensen oo..

lastly i juz wanna say bullshit kepada HR aku,FC aku,n geng2 yang x puas hati ngan aku tu..kimak la korg..
ish geram gile...aku pasni xmo repair pc korg...biar aku letak virus ke pe..baru padan ngan muka korg..(niat je la..., x mampu nk wat pon..sbb aku nk makan gaji yang halal)

1 comment:

  1. huhu sabar ye..doa banyak2 semoga kesabaran ko terbalas nanti ;)

    ReplyDelete