Tuesday 1 October 2013

dilema nak beli kereta

sekarang da bulan 10, aku ngah pikir nak sambung bayar
 kereta sekarang atau nak beli kereta baru..huhu...
 aku skrg pakai myvi, so pas da bekeluarga ni kena la pakai kete baru yang besar ckit kan
tapi x tau mana satu yang boleh beli,or mampu...haha..nk pakai alza ke,almera ke

ALZA ???


OR 

ALMERA???


or aku nak beli kete 2nd je? vios or honda city?

vios

honda city

pape pon mmg aku pening da sekarang ni...haha...dengan minyak naik ag,barang sume naik
bapak la dorg ni,asyik berbelanja boros je bak kata DR M, rakyat yang susah..pui
aku mmg tensen da, pikir sal duit ni..
asyik rakyat je kena berjimat...
eh
da lari topik plak..haha...


pakai motor je la yang senang... p/s : lesen L da nak mati da next week,nak kena renew..xde masa nak amek kelas ..haha

-mrjie-

 

No comments:

Post a Comment